Trött efter en dag i centrum

Jag har köpt ett par ordentliga promenadskor idag så nu kommer jag nog inte undan är jag rädd *s*. Lillan och jag var i centrum nästan hela dagen och sen hämtade vi kidzen i skolan. Faan va trevligt vi haft det!!! God lunch åt vi åxå..sallad på favorithaket. Hämtade ut böckerna idag som jag från början så tvunget skulle ha på kursen med som nu lika gärna kan kopieras så jag ska skicka tillbaka den..det är trots allt 800 spänn den kostar.

I kväll blir jag ensam kvar...barnen ska iväg till farmor och farfar och mannen ska till bilen. Tror jag ska lägga mig i ett varmt bad och efter det se en film med lite te i handen, nerbäddad i soffan och med en mysig filt över mig :-)
Puss på er alla! Love you all...


Kommentarer
Postat av: Madeleine Setterholm

Skit i te´t, ta ett glas vin i badet istället :)

2009-08-21 @ 20:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0