Så jävla roligt!

Kräftskivan igår var så jävla sjukt kul! Som vanligt hade söta Tess förberett med en hel del skoj i form av utmaningar och lekar. Min utmaning gick ut på att propsa på att vi hela kvällen skulle sjunga samma låt, för att det var enklast så. Jag valde att hålla fast vid den första visa som vi sjöng vilket blev helan går på japanska...en låt jag inte sjöng lika en enda gång trots att jag sjöng den kanske 20 gånger *s*. Det roligaste var dessutom att jag satt och drack Cola hela kvällen..haha. Vann den utmaningen by the way :-). Det blev en gryymt trevlig kväll! TACK alla som var där...tamagotchi på er!

Idag har jag grymt ont i halsen och snoret bara rinner...Göran har smittat mig! Blir nog att vara hemma i morrn är jag rädd.

Söndag betyder mammabad och nu är det nog dags.
Puss på er alla! Snart är det oktober och då är det jag som har fest... du/ni kommer väl? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0