Rensningen fortsätter

Idag var det dags för kidzens rum att genomgå en makeover...det tog sin tid men faan va fint det blev där inne när det var klart. Nu är det bara klädkammaren och köket kvar att rensa här uppe och sen nere i källaren innan vi kan säga att vi är helt klara. Soptippen kommer att vara överfull när vi har varit där *s*.

På lördag ska jag hem till mamzen och käka... ska bli trevligt. På fredag ska jag ut med barnen och köpa in grejer dom behöver nu när skolan börjar. Känns lite skumt at inte lämna lilla E på dagis något mer..kommer säkert att åka fel så virrig som jag kan vara på morgonen..haha. Dom börjar bli stora mina bebisar..shit pommes!

Puss på er alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0