God morgon alla glada!

Idag sätter allvaret igång! Jag lämnade först Lilla E på skolan och hon verkade vilja bli av med mig snabbare än ögat och sa hej då nästan direkt när vi kom dit. Julia gjorde mig sällskap på promenad både dit och tillbaka och när vi kom till parken där jag skulle lämna henne var det inga andra tjejer där så jag stannade en stund för att hålla henne sällskap. Jag fick en kopp kaffe av personalen där och när de andra tjejerna kom så fick jag först inte gå ändå men sen smet jag ändå *s*. Det verkar vara en otroligt bra personal på det stället..inte alls orolig. Jag ska hämta ungarna rätt tidigt idag ändå så att dom slipper vara så länge i början :-).

Dagen kommer att handla om sådant som man inte kommer att se att jag gjort...alltså pappersarbete och planering för skola och annat. Ha det gott idag alla glada! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0