Vilka jävla människor det finns!

Idag i skolan hade vi grupparbete..det funkar sådär kan jag säga. En av medlemmarna i vår grupp, bestående av 4 personer, kan helt enkelt inte umgås med andra människor. Hon hugger på allt jag säger och kommer med små gliringar hela tiden..nu räcker det! En annan i gruppen ringde upp mig och frågade hur det var och jag känner att jag har hennes medhåll. Den jävla idioten kommer att få så jävla mycket skit! Jag har inte sagt något på 2 möten...duktigt av mig faktiskt..nu exploderar jag snart istället! Var på väg att få ett psykbryt på henne idag en greppade snart tag om mig själv och kände att det skulle kosta mer just då..men nästa vecka så!!!! ARG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0