Trött...

Det har varit en fartfylld dag i dag! I morse kom Marie från Sollentuna över på fika innan jag skulle på träningen. Jag har efter dagens pass såå jävla ont i baken så jag tror inte det blir någon träning på några dagar. När jag hade gjort mig ren och klätt på mig drog jag iväg till Mohair och lämnade en paj..det brukar vara uppskattat där ;-) . Efter att jag hade handlat mat gick jag och hämtade Elin och hennes kompis på dagis..dom e ju för söta dom där två. Vi åt mat och bakade en paj som vi skulle ha när hennes mamma kom och så en bit att ta med till pappan i familjen åxå. Kvällen avslutades med att Görans mamma och pappa kom hit för att lämna påskpresenter till barnen. Nu är jag heeelt slut som artist faktiskt.

God natt och sov sött!! I morgon är det skärtorsdag...

Kommentarer
Postat av: Leo

Gudmor är sååå välkommen, jag vill visa att jag kan äta riktigt mosad mat

2009-04-09 @ 06:53:39
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0