Städat idag

Igår fick vi tillbaka våra tentor och dom flesta jag pratade med fick bra resultat....den var verkligen lätt. Jag fick 32 av 36 vilket jag är huuur nöjd som helst med. Hörde dock att det fanns folk i min klass som blev underkända på den?!? Faan va det måste suuga alltså! På vägen till skolan satt jag i värsta kön i en timme för att någon jävla lastbil fått stopp i söderledstunneln så det kändes ju rätt  bra med tentan då. På kvällen kom Håkan hit och käkade pannkakor :-)

Idag har vi städat en hel del här hemma men är tvugna att fortsätta lite i morgon också. Såå jävla trist men det blir ju fint när det e klart. Blir så jävla trött på mitt liv ibland..det suger att plugga och inte ha några pengar. Just nu sitter jag hemma när jag egentligen skulle vilja vara inne i stan och festa loss lite...men men..min tid kommer sen.

Är det någon som har en flytväst att låna ut till en 6-åring? Dom ska överraska barnen på Elins dagis med en båtutflykt..barnen får inte veta förens dom är där..såå kul. Så med andra ord så är det hemligt för barnen i denna familj!!!! ;-) Puss på er..nu ska jag bada!

Kommentarer
Postat av: Farstafjollan

Hälsa Pannkakskungen och tacka för maten!



Jag blev ju så mätt att jag var tvungen att sova på maten...

2009-04-05 @ 07:01:00
Postat av: Tess

På brandstationerna kan man låna flytvästar. Ring den som är närmast dig och fråga.



/Tess

2009-04-06 @ 09:49:27
URL: http://www.spastugan.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0