Ska försöka att vara lite duktig i helgen...

Nu har det blivit sådär mycket att göra igen..jag fattar inte! Har skolarbeten att göra, deklarationen att fylla i (vilket jag drar mig för då jag ska fylla i en massa aktieskit), lägenheten ser inte ut som den borde alls och inte våra bilar heller dessvärre. Sedan är det ju Häxan på höjdens födelsedag på söndag åxå..ska bjuda henne på bio på lördag...önskar att jag kunde göra mer. Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt exakt hela dagen så nu är jag både fysiskt och psykiskt trött..uuuhh. Tänkte jag skulle sitta framför datorn och leta info ett tag och gå och bada sen...najs! Puss alla

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som du skulle behöva åka på kryssning på Valborg!?... Följa med?

Pözz

2009-04-23 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0