Ser fram emot bättre tider!

Idag har det varit problemfritt (ta i trä). Dagen började bra..jag blev ju rosad av underbara Tess :-) Tänk att man kan göra så fina saker och att man sedan i sin tur kan bli så glad. Jag ska ta efter det beteendet och bli mer spontan och göra andra glada med små gester när dom behöver.

Fick nya Amelia med posten idag och läste mitt astro för peioden som följer..lät bra tycker jag.Så här står det:

"Du har kämpat på et tag och nu kan belöningar komma.
Plötsligt känner du flyt och medvind, dock mest i materiella ting.
Du tycks få de saker du vill ha och kanske mer än så".

Efter regn kommer sol...
Låter bra tycker jag ;-)
Eller vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0