Rätt så fint hemma nu

Ännu en dag har gått och jag har fått en hel del gjort idag me...tyvärr är jag inte riktigt klar men tänkte ta det i morgon. Jag har rensat ungarnas kläder och ekot i lådorna oroar mig en del..speciellt storfias eko..måste köpa nya kläder till henne snart. Ungen är faan sjukt lång..143,5  cm och växer som en häst på grönbete. Den lilla har snart kommit ikapp sina vänner med sina 112,5 cm..hon är inte så lång *s*. Julia fick en gryymt snygg jacka av sin mormor i fredags..hon gillar den som faan. Man blir lite skraj när man ser henne i den dock för hon ser så jävla stor ut..som en tonåring faan. Tiden går så jävla fort..snart fyller hon ju 10!!!

Råttorna har varit med oss i en vecka nu och dom gör framsteg...nu kommer dom fram och hälsar..ibland kommer dom tillochmed när man ropar på dom :-) Det ska nog bli råttor av dom me!

Nu är det dags att sova..puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: A

Dom har ju en farsa som slår huvet i taket, mao lite å brås på:-) Kolla tradera så slipper du bli ruinerad på klädfronten. Finns schyssta saker där till bra priser

2009-04-06 @ 10:53:41
Postat av: Tess

Har du inga bilder på råttorna än? Jag vill se...

2009-04-06 @ 20:03:46
URL: http://www.spastugan.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0