Mycket skit på en gång..

Såg en människa idag på COOP som jag försökt att förtränga..en människa som får mig att vilja skrika. Jag fick en känsla av att jag bara ville slå in pannbenet på henne..vrida hennes små kycklingben ur led och skrika vilken vidrig människa hon är! Jag kände mig direkt farlig och ville bara fly så att jag inte tvingades in i den situation där jag stod öga mot öga med denna äckliga människa. Jag har inte sett henne på flera år och inte heller efter att jag fick veta vad hon hade gjort så jag skulle kunna säga en hel del..men det är historia så jag försöker att inte tänka så. Hon kan inte ha det så lätt som det är..hon vet ju vad hon gjort sig skyldig till. Det här va liksom inte riktigt vad jag känner att jag behöver...INTE NU!! Dom sista veckorna har varit nog så jobbiga och nu blev jag påmind om den period i mitt liv där jag mått som allra sämst...inte bra. Känner mig så jävla ledsen..det var länge sedan jag mådde så här illa faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hur är det egentligen? Låter som om du har en hel del aggresioner i kroppen du skulle behöva jobba bort. Om du låter henne påverka dig så här mycket så är det tyvärr din förlust. Hon lär inte må dåligt av att du gör det.



Må så gott. Jag hoppas du får en lugnare framtid.

/Tess

2009-04-20 @ 07:53:47
URL: http://www.spastugan.se/blogg
Postat av: A

Alltså jag är hemma hela dagarna och...typ leker. Ring eller kom förbi om du behöver!

2009-04-20 @ 13:05:22
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0