Men varför jag?

Det var verkligen jättetrevligt på dagis drop in idag..barnen sjöng och hade bakat bröd som vi åt. Elin såg så stolt ut där hon stod och hon tittade på mig nästan hela tiden. Julia var också med men hon satt mest å snackade skit med Jossan som åxå var där. Väl hemma satte jag genast igång med maten , makaroner och köttbullar som slank ner rätt snabbt. Efter maten pratade vi om hur vi skulle lägga upp kvällen och mitt förslag var att vi skulle promenera till simskolan för att efteråt köpa varsin glass på vägen hem. Ungarna blev glada och vi påbörjade vår promenad mot solna centrum. Typ ett kvarter ifrån simskolan såg vi en svart kanin som såg lite konstig ut...han liksom satt på sidan och jag sa åt Julia att gå lite närmre för att se om den sticker iväg men det gjorde den inte, inte förens jag gick riktigt nära skuttade den iväg och liksom släpade med sig bakdelen...den hade ju blivit påkörd. Efter mycket om och men skickade polisen (motstidigt och indirekt) ut en kille för att möta upp mig så vi kunde visa var vi sett den lilla stackaren. När han tog upp den såg han ju hur illa det var ställt och sa att den skulle få somna in. Ungarna blev ju heeelt jävla knäckta och började gråta båda två, panik!!! Desperat försökte jag få dem att prata om något roligt på vägen till affären där vi köpte glass innan vi gick hem och kramade med våra söta bebisar. Fy faan vilken dag..nu ska jag bada:-)

Puss på er, snart är det helg!

Kommentarer
Postat av: Eva

Va stolt jag blir över att ni inte bara struntade i den stackaren som dom flesta hade gjort tyvär!.. Den har det ju bättre nu..

ha en bra helg!

Kramis

2009-04-04 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0