Hemma igen

Nu har jag varit ute till havs och skapat galna uppdrag till mina medpassagerare..tänk va kul det är när folk hakar på. Resans tema var rep.ja..rep! Jag och några andra människor stod och sa åt folk att dom skulle ta ett kliv över det osynliga repet så att dom inte ramlade..nästan alla som gick förbi gjorde som vi sa..gamla som unga. Frågan är ju då vem det är som är galen..vi som säger att det finns ett osynligt rep eller dom som hoppas över det..*s*. Vissa tog verkligen uppmaningen på allvar och bad om hjälp och grejer..andra kröp under..haha. HUMOR!!
Träffade en gammal jobbarkompis från ICA åxå på båten..hur kul som helst! God mat var det också och som vanligt åt man ju för mycket..att man aldrig lär sig! Skönt som faan har jag haft det :-) Tack Mr H!

Jag hoppas att min ekonomi tillåter mig att göra lite mer framöver..det suger att inte ha råd med något!

Nu ska jag bara ta det lugnt..titta på TV och slappa..puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: nettan

hehe ni verkar ha kul!!

jag tänkte att jag bra skulle lämna ett litet spår i din blogg då du har gjort det i min!! kram på dig

2009-04-12 @ 16:03:54
URL: http://www.metrobloggen.se/tindrabus
Postat av: Madeleine Setterholm

Nyfiken undrar vem gamla kompisen från ICA är. Kram

2009-04-17 @ 20:30:00
Postat av: Jenny

Hejj, vilken fin blogg du har!

Titta gärna in på min blogg, om du har tid! =D

2009-04-17 @ 20:32:00
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-17 @ 20:32:01
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0