Hemma idag för att hinna med allt!

Skulle egentligen varit i skolan hela dagen men det går bara inte! Jag måste hinna klart med den där jävla uppgiften som ska in i morgon och Göran ska bort i kväll och det är simskola så det e bara till att plugga järnet nu på dagen. Klockan 15 är det dessutom drop-in på dagis och det kan jag bara inte missa..lilla E skulle bli så besviken.  Hon kom hem igår och frågade mig om hon inte kunde få ta med sig sin elektriniska petshop till dagis idag för det va ingen som visste vad en tamagotchi var för någonting....vet inte alla ungar det? Jaja..när vi kom till dagis blev det stor uppståndelse kring den där saken så vi får kanske byta batterier i kväll..haha.

I går kväll klockan 23.16 fick Linda och Sami en dotter! Välkommen till livet på jorden lilla Wilma!

Nu startar jag puggklockan..hörs senare. Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: A

Drop in på dagis? Vad är det och vad gör man då? gammal

2009-04-02 @ 09:22:11
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/
Postat av: A

Garv tack för svaret

2009-04-02 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0