Haft en underbar helg

Det är med sorg jag lämnar denna helg bakom mig..den har varit helt underbar! På lördagen åkte vi först och käkade lunch med världens underbaraste kille..prinsen av mitt hjärta. Jag hade lite svårt att släppa taget om honom men fick lite hjälp av min man och mina barn som tjatade iväg mig. Nästa anhalt var Tanto och lilla nyfödda Wilma som var så liten så liten. Tänk att mina kids har vart sååå små..sjukt ju! När vi kom hem gick jag iväg med Häxan på höjden för att handla på Ica...vilket blev en kväll som slutade halv sex på morgonen..haha. När jag kom hem låg någon i min säng så jag fick lägga mig i Elins säng som gör att ryggen går av efter några timmar. Jag vaknade klockan 9..åt lite och började att städa. Göran satte upp ett nytt skåp i badrummet medan jag fixade Häxans födelsedagspresenter eftersom att hon fyller år idag. Elin gick iväg med en kompis och lekte innan vi klockan 15 gick upp till höjden för att grilla. Jag är rätt trött just nu så jag ska sova snart...först ska jag bada ;-).
Puss och kram..sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0