Gratis är gott ;-)

Idag var jag nere i Solna centrum och fönstershoppade lite med Häxan på höjden. Jag tiggde även till mig gratis småburkar på Body Shop..och en lunch av Häxan.haha. Dom har en pizza på ett ställe som heter Madeleine special..så jävla kul. Jag frågade om man fick rabatt på den om man hette så..haha..självklart sa han. Efter maten gick jag hem och inväntade min dotter och hennes kompis. Min lila fick åxå ta med en kompis från dagis så idag var vi 6 personer vid matbordet. Den ena ungen blir dessutom kvar över natten här..

Jag fick en fråga om vem jag träffade på kryssningen och här kommer en ledtråd:
Hon och hennes man flyttade till Eskilstuna...behöver jag säga mer?  ;-)

Dessutom har jag lovat att sätta in ett kort på världens sötaste Wille..mina svärföräldrars bebis. Det e ju så man smälter!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Sååååååååååå söööööööööööt

2009-04-18 @ 12:02:54
Postat av: Eva

herre gu så söt! Man bara smälter!

2009-04-18 @ 14:56:04
Postat av: Anonym

Hej! Såklart var det Helen du träffade, kul :)

Det var flera år sen jag träffade henne.

Vilken liten sötnos på bilden. Kram

2009-04-21 @ 08:37:22
Postat av: Madeleine Setterholm

Såklart var det Helen du träffade. Vad kul :)

Det var flera år sen jag såg henne men brukar få rapporter om livet i Eskilstuna från hennes svärmor. Vilken söt liten bebis. Såklart man smälter. Kram

2009-04-21 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0