Fint som kattskit i vällingen...

Idag har jag haft mycket igen:-) Var och kollade på Julia när hon sprang..faan va duktig hon var..8 varv sprang hon och kom på 2a plats av tjejerna i klassen. Efter det gick vi till parken med Elins kompis, hennes mamma, min mammas kusin och hans kompis....haha, blev lite rörigt där men jag tror att det gick fram. Mitt i ett samtal i parken ringde telefonen och jag får veta att jag blir bjuden på mat i mitt eget hem av min mammas kompis..inte illa. Mamma kom med åxå och vi åt potatisgratäng, champinjonsås och revbensspjäll..mmm. Trevligt som attans...nu ska jag lägga mig i ett bad :-)

Puss och god natt..i morgon ska vi grilla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0