Fått en del gjort idag :-)

Idag har jag lyckats att hinna med en hel del...känns bra men tyvärr är det sjukt mycket kvar att göra innan det duger. Jag har städat köket (som var fullt med skit(, vikt en massa tvätt, bytt rent på råttorna och busat en del med dem, betalat räkningar och en hel del andra småsaker. I morgon ska jag och lilla E äta frukost ute tillsammans med Häxan och Maja Rövardotter...vi ska titta på när våra stora barn springer i en tävling skolan håller varje år. Förra året ramlade Julle så illa att hon skrapade upp hela knät och fick sitta och plocka stenar ur såret på vårdcentralen så hon är inte så pepp på att delta direkt... får se hur det går.

Kom snart och drick ett glas vin på min haremballkong :-)
Puss på er..nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Farstafjollan

Harembalkong? Det låter ännu värre än min Farsta Beach Lounge Club... Jag kommer!

2009-04-29 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0