Chokladprovningen utförd

Nu har vi varit på chokladprovning..väldigt trevligt. Kvällen började 19.30 med att vi satte oss ner på hårda höga pallar och lyssnade på chokladens historia och mycket annat. Sedan fick vi dricka den godaste choklad jag någonsin druckit!!! Vi fick smaka på praliner, cholkad och titta på hur man gör rent praktiskt i köket. Förutom att vi fick jävligt ont i aset så fick vi en jävla massa kunskap om choklad. Jag hade aldrig köpt det själv men är jävligt glad för att jag fick möjligheten att få gå på en chokladprovning :-)

I morgon ska jag vara på en minipraktik genom skolan, jag ska ut och "leta" hemlösa i Stockholm. Vi håller på att skriva B-uppsats i skolan och min grupp ska skriva om unga hemlösa så det passar sig bra..ska bli intressant som faan!

Som tur är så mår jag mycket bättre idag..hostar bara lite. Hoppas att vi håller oss friska nu så vi kan träffa lite folk i helgen...det har gått föör lång tid! Ska bli såå skönt med sommarlov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0